NÉPSZAVA Online

2008. április 3., csütörtök

Google Átverés zaknévsor

Olyan emailt kaptunk ma, nem semmi.Van egy cég, aki Google Adwords kampányt akar nekünk létrehozni, de mi magunknak kell megadni a kulcsszavakat, és a hirdetési szöveget is. Na most kapaszkodjatok, itt vannak az áraik: 500 kattintás (6 kulcsszó:) 45 000 Ft + áfa 1000 kattintás 80 000 Ft + áfa 2000 kattintás 140 000 Ft + áfa 3000 kattintás 190 000 Ft + áfa 4000 kattintás 230 000 Ft + áfa Három, avagy négyezer kattintás-számú megrendelés esetén ajándék hétvégére hívjuk kedves Ügyfeleinket!Tehát mit is csinálnak? Beszedik a rohadt sok pénzt, futtatják a hirdetést 30-40 HUF/CT áron, a többit pedig zsebre teszik, amint "elfogyott" a max. kattintás szám. Ráadásul a szerződésben azt mondják, hogy a megjelenést ők biztosítják a Google első találati oldalán!!!Ugye nem csak én látom úgy hogy ilyet nem szabad kínálni "fogyasztóvédelmileg"?
...

Komoly! És biztos van is aki befizeti nekik! Nekem van egy blogom, ahova fel szoktam rakni az ilyen bosszantó netes átveréseket. :-) És legalább spam volt a levél?
...

Igen, sajnos mi fizettünk nekik (de nem ezért, hanem az oldalukon hirdetésért), de tévedésből. az iskolánkat keresték meg, aztán vhogy vki aláírta a szerződést. Aztán én próbáltam visszamondai, de már nem adták a pénzt.

Eredmény: 50.000+áfáért 1 évig hirdettünk az oldalukon (xxxxxxxxaknevsor.hu), és jött 6 darab látogatás, amiből 3 én voltam amikor megnéztem a linket. Nem csoda, 3,8 millió az Alexa rankjuk.

Ez az Adwords dolog megérné annak aki nem ér rá,na de konyörgöm. Ezeknél neked kell megírni a hirdetéseket, meg a kulcsszavakat is neked kell kiválasztani. Ők nem csinálnak semmit, csak elindítják. Ráadásul emellé nem is garantálják, hogy x idő alatt kapsz y átkattintást, csak annyit, hogy x ideig ha nincs meg a megvásárolt kattintás, akor buktad!

Ezeket tedd be a blogodba, de ne linkelj rájuk. Vagy ha nagyon muszáj akkor no-follow linket rájuk.

Amúgy végül is ők kerestek minket, szal lehet hogy spam is volt ráadásul. Nagy számok törvénye alapján pár embert becsapnak ezzel, vagy vki tévedésből aláírja, jó üzlet lehet. Nagyon drágán árulják a semmit.

:)

Nincsenek megjegyzések:

Ingyen Honlap ...

Mai legjobban terjedő angol nyelvű virus videók!

Magyar Spammer

Index - Hoaxkábel

Ez nem átverés! Ez jóóóó! SMO - Közösségi Marketing Optimalizálás

Programozó Apróhirdetés