NÉPSZAVA Online

2008. április 15., kedd

Bill Gatesnek ez csak reklámköltseg

Ezt a faszságot kaptam:

---------- Forwarded message ----------
From: Hernádi Jordán <info@biohal.hu>
Date: 2008.04.14. 21:47
Subject: FW: Feltétlen olvassátok el !!
To: Geri Gréta ...

Ez biztosan megoldja a szegény apuka problémáit.

Üdv Mindenkinek!

Jordan

Tárgy: Microsoft

Szép napot Mindenkinek!

Normál esetben nem küldök tovább ilyen üzeneteket - de ez a levél egy nagyon jó baráttól jött aki ügyvédnő - ám, ez egy nagyon jó lehetőségnek tűnik.

Ha ő azt mondja nekem, hogy ez működik, akkor valószínűleg működik is! Mindenesetre nem veszt vele az ember semmit!

A következőket mesélte el nekem:

Ügyvédnő vagyok és ismerem a törvényt. Ez tény. Ne csapjátok be magatokat!

Az AOL és az INTEL tartja magát az ígéretéhez a bíróságtól és a milliós nagyságrendű követelésektől való félelme miatt, ahogy ezt a Pepsi Cola megcsinálta a General Electric-kel.

Kedves Barátaim!

Ne tartsátok ezt egy buta viccnek, Bill Gates most osztja szét jövedelmét. Ha most nem reagáltok rá, később megbánhatjátok. A WINDOWS még mindig a leggyakrabban használt program. A MICROSOFT és az AOL kísérleteznek ezzel az e-mail-en keresztül elküldött szöveggel (E-mail Beta Test).

Ha elkülditek ezt az e-mailt a barátaitoknak akkor a MICROSOFT két hétig követi a nyomotokat. Minden egyes személyéert aki ezt az e-mailt elküldi, 245 EUR-ot fizet.

A MICROSOFT - minden egyes személyért akinek elküldtétek és ő továbbküldte 243 EUR-ot, a harmadik személyért aki megkapta 241 EUR-ot - fizet.

Két hét után a MICROSOFT küld Nektek egy levelet, amelyben kéri a postai címetek megerősítését és küld egy csekket.

Üdvözlettel:

Vineter Márton

5700 Gyula, Kenyérsütő u. 33/a.

Magyarország

Én ezt csalásnak tartottam, de két héttel később - miután ezt a levelet megkaptam és továbbküldtem - a MICROSOFT kérte tőlem a címem, és kaptam egy csekket 24.800 EUR-ról. Válaszoljatok, mielőtt vége a tesztnek ! Ha valakinek megadatik ez a lehetőség, élnie kell - érdemes - vele.

Bill Gates számára ez a kiadás csupán csak reklámköltség.

Küldjétek tovább ezt az e-mailt annyi embernek és barátnak, amennyinek csak tudjátok!

Ne segédkeznénk az e-mail továbbításában, ha nem lenne nekünk is érdekünk? Legalább 1.000 EUR-ot kell, hogy kapjatok.

Az apám egyik ismerőse részt vett ebben továbbküldős játékban, néhány hónappal ezelőtt. Amikor legutóbb meglátogattam, mutatott nekem egy csekket. Az összes 4324,44 EUT-ot tett ki! Patrícia néni - egy jóbarátom nagynénje - az Intelnek dolgozik és nemrég kapott egy csekket 4543,23 EUR-ról a levél továbbításáért.

Ahogy mondtam, ismerem a törvényt és az is igaz, hogy az Intel és az AOL éppen egy fúzión tárgyalnak, hogy a világ legnagyobb ajánlattevőjévé váljanak. Ezért végzik ezt a tesztet, hogy kiválasszák a legtöbbett használt programot és meggyőzödjenek annak a felhasználásáról. Nekik az az érdekük, hogy ezt válasszák !

Próbáljuk meg! HAJRÁ!



Telepítsen 30 ingyenes Windows Live Messenger hangulatjelet! Kattintson ide!

Nincsenek megjegyzések:

Ingyen Honlap ...

Mai legjobban terjedő angol nyelvű virus videók!

Magyar Spammer

Index - Hoaxkábel

Ez nem átverés! Ez jóóóó! SMO - Közösségi Marketing Optimalizálás

Programozó Apróhirdetés