Magyarországon, hagyományosan, el lehet követni azokat az átveréseket, amiket nyugaton már nem, de csak néhányszor.
- Online megrendelt és befizetett termékek és szolgáltatások, amik végül értéktelennek bizonyúlna a vásárlók többsége számára.
- Nem létező ügyfélszolgálat, amelynek írni lehet, de választ nem küld, illetve, amit nem lehet felhívni.
- Online vállalkozások, amik meggazdagodás, vagy legalább is jobb életet sugallnak (konkrétan sosem ígérnek, vagy mégis), de végül is csak lehúzások.
- Magukat milliomosnak, sikeresnek beállító online vállalkozók, akik nem képesek úgy gazdálkodni, hogy "nem olyan nagy összeg" jelzővel illetett számlát sem tudnak kifizetni, miközben általuk elért sokmilliós bevételek írogatnak az ügyfeleiknek.
Megértem, hogy az online vállalkozások esetében a vásárló lehet nagyon távol is a szolgáltatót, de ha nincs egy cím, ahol megjelenhet az ügyvéd vagy egy behajtó, legyen az közel vagy távol, nem vagyunk biztonságban.
Ha egy online vállalkozás, főleg, amelyik azt oktatja, hogy miként lelhet eredményesen online vállalkozást elindítani és sikeressé tenni, nem tud fenntartani legalább egy telefonos ügyfélszolgálatot, az vagy el akar bújni az ügyfelei elől vagy anyagilag életképtelen. Persze Magyarországon ezt is meg lehet tenni, amíg valaki nem kezdi el magyar nyockeres módszerekkel érvényesíteni a vásárlói ill. üzleti jogait).
Vigyázz, a vetítőgép vakít!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése