NÉPSZAVA Online

2008. május 7., szerda

Kéretlenül Kaptam! Ámen!

Ezt kaptam kéretlenül! Mit is mondhatnék? Bosszankodás helyett inkább gyakorlom a vallási türelmet és tolarenciát, de ez akkor is csak spam!

Kedves Testvérem!

Ha elmondod, ezt az imát, és hiszed, Te is Isten családjához fogsz tartozni! Akkor megkapsz mindent: egészséget, gyógyulást, gyarapodást, boldogságot! Hidd el müködik. Az én gyermekem is meggyógyult a rákból. Ha bármilyen problémád van, gyógyulást keresel mond el az imát.Ha bármilyen kérdésed van írhatsz nekem. Vagy az egyházunk honlapjára is rámehetsz ott több mindenre kaphatsz választ. w w w. krisztusszeretete-egyhaz.hu
Az ima így hangzik:

Hiszem a szívemben, hogy Jézus Krisztus az Istennek Fia.
Hiszem, hogy Jézus meghalt az én bűneimért.
Hiszem, hogy Jézus feltáámadt a halálból,
az én megigazulásomért.

Kérlek Jézus, legyél az én Uram!
Kérlek Jézus, legyél az én Megváltóm!
Kérlek Jézus, legyél az én Gyógyítóm!

A Te Igéd szerint: "Szívvel hiszünk a megigazulásra, szájjal teszünk pedig vallást az üdvösségra" (Róm. 10,10)

Én hiszem a szívemben, és most a számmal vallást teszek a hitemről:

Jézus az én Uram!
Jézus az én Megváltóm!
Jézus az én Gyógyítóm!
Meg vagyok váltva!
Köszönöm, Úr Jézus, az örök életemet! Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Ingyen Honlap ...

Mai legjobban terjedő angol nyelvű virus videók!

Magyar Spammer

Index - Hoaxkábel

Ez nem átverés! Ez jóóóó! SMO - Közösségi Marketing Optimalizálás

Programozó Apróhirdetés